• 06-05-2020, 15:37:13
    #1
    Daha önce soruldu mu bilmiyorum, kanalında kitap seslendirmesi yapsam herhangi bir sıkıntı olur mu ?açıklama kısmına yayınevi yazmayı da düşünüyorum
  • 06-05-2020, 15:57:38
    #2
    Sesli kitap işi yapan tanıdım var sorun yasadını gormedim
  • 06-05-2020, 17:21:33
    #3
    Şikayete tabi sorun yaşarsın. Şikayet olduktan sonra ne yaparsan yap telif yemekten kurtulamayacağın gibi bir de dava konusu için yazarın ve yayınevinin hakları saklıdır.
  • 06-05-2020, 17:31:53
    #4
    jekoben adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şikayete tabi sorun yaşarsın. Şikayet olduktan sonra ne yaparsan yap telif yemekten kurtulamayacağın gibi bir de dava konusu için yazarın ve yayınevinin hakları saklıdır.
    bulaşmamak lazm sanırım
  • 06-05-2020, 22:41:24
    #5
    seslendirme yaparsan sorun yaşarsın. Daha önceden audiobook çalışmıştım. yerli yabancı hepsi uyandı. telif atiyor.