Drone çekimlerim nasıl dostlar?
10
●277
- 05-05-2020, 13:35:46evet hocam arada sinyal kesildği oluyor ve otomatik eve donuş yapıyor dron o yüzden keskin bazen....PhoenixTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dronum dji phantom 4 pro bir aylık bir cihaz.Bir aydır profesyonel drone kullanıyorum bu yüzden hergun geni seylrr oğreniyorum...SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam 130 metre yukseklik ve çok kalabalık olmadığı muddetçe çekimlerde sıkıntı yaşamıyorum.Zaten dronu alır almaz polise gidip ilgili mevzuatı sormuştum...Birde dron pilotluk ehliyeti içinde başvurdum.Evet zaten avusturya doğasıyla bilinen bir ülke...cuhadar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle