• 19-10-2019, 23:22:53
    #1
    Herkese selamlae r10 cular yine ben ve yine kutu açılış videosu.

    kanalımda kullanmakta olduğum kameranın kutu açılışını yaptığım videoyu yayınladım kısa ve öze oldu uzatmadım.


    yorumlarınız değerlidir teşekkürler abone olursanız çok mutlu olurum daha çok video çekeceğim. iyi seyirler.



    https://www.youtube.com/watch?v=qWy9SPv0TrM
  • 19-10-2019, 23:32:46
    #2
    makine hayırlı olsun ama 2.27dakikamı geri istiyorum
  • 19-10-2019, 23:34:48
    #3
    cnetworks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    makine hayırlı olsun ama 2.27dakikamı geri istiyorum
    hocam çoğu kişi iki saat konuşuyor ben 2 dakikada olayı hallettim bence iyi