• 26-08-2019, 14:44:58
    #1
    Normalde 2-3 yıl önce açtığımız kanalda eşim çocuklar için Türkçe çizimler yapıyordu. 30-40 videodan sonra video yükelemeyi bıraktık ve 2 yıl kadar hiçbir yükleme yapmadık.

    Şimdi ise tekrardan yeni çizimler paylaşmaya başladık.

    Kanal şimdi ingilizce ve çizimler tüm yaş kesimine hitap edecek şekilde oldu.
    Sizce böyle yapmak daha mı iyi oldu? Ne dersiniz?
    Kanal: https://www.youtube.com/channel/UCnc...IM_kaXhmfCiRUg
    Son 12 aydaki izlenme süresi (saat): 3.411
    Abone sayısı: 601
    Son Eklenen Video:

    https://www.youtube.com/watch?v=CD5kF9A1H4o
  • 26-08-2019, 14:47:10
    #2
    bence güzel bir proje devam etmesinde yarar var
    • kabuledin
    kabuledin bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 26-08-2019, 14:57:55
    #3
    Abone olundu, gayet güzel bir proje. Başarılar dilerim
  • 26-08-2019, 15:00:57
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence güzel bir proje devam etmesinde yarar var
    BedirhanMERT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abone olundu, gayet güzel bir proje. Başarılar dilerim
    Yorum ve destekleriniz için teşekkür ederim