• 20-03-2019, 22:12:02
    #1
    Kendisi tanıdığım biridir. Zamanında o ses Türkiye'ye katılmıştı. Şimdi profesyonel olarak klip yapmış sizce nasıl olmuş.
    Tür: Türkü 10 üzerinden kaç verirsiniz sese (1-10) Teşekkürler.

    https://www.youtube.com/watch?v=n8fT8AwXj6Y
  • 20-03-2019, 22:15:27
    #2
    Sesi güzel fakat şarkı seçimi daha iyi olabilirdi ve klip anlamsız hareketler içeriyor çözemedim neden isyan etmek için tele vuruyor
  • 20-03-2019, 22:16:46
    #3
    (10) Sesine sağlık adamın, iyi söylüyor maşallah
  • 20-03-2019, 22:17:21
    #4
    bu türküyü çok severim. ama bu arkadaşın ki olmamış. youtube da aynı parçayı söyleyen solist bi bayan var mekanda söyleyen o kadan daha güzel söylüyor.
  • 20-03-2019, 22:24:22
    #5
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    ses tonlaması çok güzel...
  • 20-03-2019, 22:24:36
    #6
    Oğuzhan on numara söylüyor bugün hala yeşil başlı gövel ördeği hala dinlerim. Ağzına sağlık bir hayranı var burada
  • 20-03-2019, 22:32:22
    #7
    ses kötü değil ama türkü yanlış. Türkü pop gibi her sese gitmiyor. bir içten gelecek, insanın içini okşayarak seslenecek kulaklarına. sesine bir şey diyemem ama Türküye yakışmamış kesinlikle
    • YellowTiger
    YellowTiger bunu beÄŸendi.
    1 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 21-03-2019, 15:55:55
    #8
    Ses güzel, bıyık ve klip kötü