• 21-02-2019, 22:09:49
    #1
    260 aboneli kanalım var. Ücretli abone ile 1K tamamlasam zararı oluyormu ?
  • 21-02-2019, 22:17:04
    #2
    PM ile bilgi verilmiştir.
  • 22-02-2019, 01:23:16
    #3
    Sonuçta yapay yolla elde edilecek aboneler risk her zaman vardır
  • 23-02-2019, 12:14:59
    #4
    Üyeliği durduruldu
    cs_eylul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    260 aboneli kanalım var. Ücretli abone ile 1K tamamlasam zararı oluyormu ?
    farzetki tamamladın ne faydası olcak 4 bin izlenme saatini doldurman ve youtube nin seni değerlendirmesini beklemen gerekicek Para kazanma artık eskisi gibi kolay değil
  • 23-02-2019, 16:03:57
    #5
    "Yapay Abone" kasmak ban sebebidir. Kanalın kapatılır.
  • 25-02-2019, 01:30:26
    #6
    OmrBdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    farzetki tamamladın ne faydası olcak 4 bin izlenme saatini doldurman ve youtube nin seni değerlendirmesini beklemen gerekicek Para kazanma artık eskisi gibi kolay değil
    Ayda 13K hocam, videolar izleniyorda. Aboneden dolayı kazanç sağlamıyor. Bu yüzden video ekleyesimde gelmiyor. Toplamda şuan 271 abone olmuş. 4 günde 11 abone, damlaya damlaya göl olur dicemde taaa ne zaman
  • 25-02-2019, 06:19:36
    #7
    Üyeliği durduruldu
    cs_eylul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayda 13K hocam, videolar izleniyorda. Aboneden dolayı kazanç sağlamıyor. Bu yüzden video ekleyesimde gelmiyor. Toplamda şuan 271 abone olmuş. 4 günde 11 abone, damlaya damlaya göl olur dicemde taaa ne zaman
    Aynen benim 14 bin abone 720 videom 12 milyon izlenmemem vardı pk kapandı hepsini sildim içimden video eklemek gelmiyor kendime video çekecek ekip buldum ☺ az kaldı bugün yarın başlıyacaklar
  • 25-02-2019, 21:58:03
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    beni de böyle bir 1000 aboneye ihityacım var.
  • 26-02-2019, 14:41:57
    #9
    organik abone her zaman daha iyidir. İçerik üretmenizi tavsiye ederim