• 29-01-2019, 03:20:30
    #19
    4 Farklı isimle 4 yorum yaptım. introya gerek yok. Kolay gelsin.
  • 29-01-2019, 11:11:35
    #20
    Hakoo kullanıcı adıyla 3 yorum yapıldı
  • 29-01-2019, 11:13:16
    #21
    Pipocu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4 Farklı isimle 4 yorum yaptım. introya gerek yok. Kolay gelsin.
    Teşekkür ederim 🙂



    hakobaba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hakoo kullanıcı adıyla 3 yorum yapıldı
    Logonuzun png f
    Halini ve seçtiğiniz introyu söylerseniz yardımcı olurum
  • 29-01-2019, 14:21:04
    #22
    Hocam iphone konunuza onurbesen adıyla yorum yaptım. intro istemiyorum sizde benim siteme yorum yaparsanız sevinirim
    https://evdepara.com
  • 29-01-2019, 14:26:29
    #23
    onurbesen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam iphone konunuza onurbesen adıyla yorum yaptım. intro istemiyorum sizde benim siteme yorum yaparsanız sevinirim
    https://evdepara.com
    Tabi ki hocam



    onurbesen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam iphone konunuza onurbesen adıyla yorum yaptım. intro istemiyorum sizde benim siteme yorum yaparsanız sevinirim
    https://evdepara.com
    Hocam aynı şekilde dönüş yapıldı
  • 29-01-2019, 23:36:45
    #24
    serdardulger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni açmış olduğum sitem için yorum ihtiyacım vardır. Daha önce de böyle bir işlem yapmıştım çok olumlu dönüşler aldım. Hemde intro ihtiyacı olan kişiler içinde yararlı oldu.

    www.thepenguen.com web sitemde 3 mantıklı konuya yorum yapıp mesajımı alıntı yaparak konu altına hangi isimle yorum yapıldığını yazarsanız introlardan birini seçerek size hediye ediyorum.

    Hatta özellikle samsung ve iphone konusuna yorum yaparsanız sevinirim.

    0506 547 00 65 nolu WhatsApp dan da bildirim yapabilirsiniz


    https://www.youtube.com/watch?v=krPCQRbVFn4



    https://www.youtube.com/watch?v=ZLSI_eS4L1k



    https://www.youtube.com/watch?v=OHNfF1Bf_gs


    Hatta introları yenileyeceğim yenilediğim introları burada yayınlarım onlardan da seçebilirisiniz.
    üsdat 1 adet kendi kullanıcı adımla 2 adet imzamda ki isim ile iphone/samsung/Aliexpress konularına yorum bıraktım 😉



    Sağolsun arkadaş aynı gün içinde seçmiş olduğum introyu istediğim gibi teslim etti ellerine sağlık kolay gelsin
  • 30-01-2019, 11:51:25
    #25
    undeat_tr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üsdat 1 adet kendi kullanıcı adımla 2 adet imzamda ki isim ile iphone/samsung/Aliexpress konularına yorum bıraktım 😉




    Sağolsun arkadaş aynı gün içinde seçmiş olduğum introyu istediğim gibi teslim etti ellerine sağlık kolay gelsin
    rica ederim. iyi günlerde kullanın
  • 30-01-2019, 14:27:45
    #26
    Kurumsal PLUS
    Hocam template karşılığı düşünürsen karşılığında düşündüğün yorum sayısı nedir?
  • 30-01-2019, 14:36:35
    #27
    AldenMaster adıyla yaptım 3 adet pm atıyorum şimdi