Arkadaşlar son 10 gündür kazançlarımda yarı yarıyadan daha fazla düşüş var.
İzlenim, görüntüleme olarak pek bi değişme yok ama kazançlar baya düştü.
Sadece bende mi yoksa herkeste mi böyle ?
Youtube ile pek işim yok ama her senenin başında adsense gelirleri düşer. Bu sadece bize özel değil yazılı ve görsel tüm medyada reklam verenlerin az olmasından kaynaklanan bir durum.
Aksine benim gelirim arttı.Hatta spam abone silinme mevzusunda 43.846 abone kaybetmeme rağmen.Bence YouTube bi tur temizledi çitiledi ve sonuç olarak %5-6 oranında gelirim arttı.
Her yıl başında malesef bu görüntü ile herkes karşılaşır bunu televizyondan bile farkedersiniz ilk 3 hafta hiçbir dizi oynamaz reklam sözleşmeleri yenilenir vs