• 11-01-2019, 19:35:57
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.




    Arkadaşlar son 10 gündür kazançlarımda yarı yarıyadan daha fazla düşüş var.
    İzlenim, görüntüleme olarak pek bi değişme yok ama kazançlar baya düştü.
    Sadece bende mi yoksa herkeste mi böyle ?
  • 11-01-2019, 19:38:36
    #2
    Youtube ile pek işim yok ama her senenin başında adsense gelirleri düşer. Bu sadece bize özel değil yazılı ve görsel tüm medyada reklam verenlerin az olmasından kaynaklanan bir durum.
  • 12-01-2019, 12:51:55
    #3
    Ocak ve temmuz ayları reklam sözleşmelerinin yenilendiği aylardır. Reklam olmadığı için gelirler düşer. Mart ayında düzelir. Bu hep böyledir
  • 12-01-2019, 21:15:22
    #4
    Teşekkürler arkadaşlar cevap için.
    O zaman daha fazla gösterim için çaba harcayacaz
  • 12-01-2019, 23:20:07
    #5
    Ocak ayı ve yaz ayları bu şekilde geçer hep. Hatta geçen sene ocak ayında reklam krizi bile yaşandı. Bu sene yine iyi. Geçici bir durum bu.
  • 12-01-2019, 23:25:28
    #6
    Aksine benim gelirim arttı.Hatta spam abone silinme mevzusunda 43.846 abone kaybetmeme rağmen.Bence YouTube bi tur temizledi çitiledi ve sonuç olarak %5-6 oranında gelirim arttı.
  • 13-01-2019, 03:35:44
    #7
    Her yıl başında malesef bu görüntü ile herkes karşılaşır bunu televizyondan bile farkedersiniz ilk 3 hafta hiçbir dizi oynamaz reklam sözleşmeleri yenilenir vs