• 24-12-2018, 01:27:02
    #1
    Merhaba bir kac gundur davetiye ariyorum bulamadim davetiye istegin de bulundum sira bana ancak 2050 de gelir dusunuyorum yardim olabilecek birileri varsa simdiden tesekkur ederim iyi geceler
  • 24-12-2018, 01:30:03
    #2
    Selamlar,

    Konu sahibinin izniyle varsa eğer ben de alabilirim .)
  • 24-12-2018, 01:36:14
    #3
    orada olupta r10 da olmayan ne varki forum zaten eski aktifligini kaybetti üyeligi herkese acması lazım
  • 24-12-2018, 01:39:20
    #4
    r10'dan gerisi yalan der çekilirim
  • 24-12-2018, 01:43:15
    #5
    benimde üyeliğim var ancak
    "Merhaba beyuzman üyeliğiniz pasif durumdadır. Üyeliğinizi onaylamak için buraya tıklayın. Ücretli onaylamak için buraya tıklayın"

    yazıyor
  • 24-12-2018, 10:33:41
    #6
    Davetiyesiydi, ücretiydi bir sürü kısıtlama var. Mesela biri soru sormuş ben de cevap vericem, bilgi paylaşıcam yapamıyorum. Hem bilgi paylaşıp hem de para mı vercem diyip çıktım. Böyle forum mu olur? Bizim kırk yıllık R10umuz varken..

    Konuyu bölmek gibi olmasın tabi. İsteyen takılsın yine..