Davetiyesiydi, ücretiydi bir sürü kısıtlama var. Mesela biri soru sormuş ben de cevap vericem, bilgi paylaşıcam yapamıyorum. Hem bilgi paylaşıp hem de para mı vercem diyip çıktım. Böyle forum mu olur? Bizim kırk yıllık R10umuz varken..
Konuyu bölmek gibi olmasın tabi. İsteyen takılsın yine..