• 11-10-2018, 09:58:02
    #1
    Selamlar, başlıktanda anlaşılacağı gibi telefonumu kamera olrak kullanıyorum ve buna 2 adet mikrofonu aynı anda bağlamak istiyorum. Bunun için aşağıda linkini bıraktığım ürünü aldım fakat işe yaramadı. Tavsiyeniz varmıdır? Yada bu ürünü kullanırken bir ayar falanmı yapmak gerekir. iyi çalışmalar..

    https://urun.n11.com/cevirici-ve-don...E&gclsrc=aw.ds
  • 11-10-2018, 10:05:36
    #2
    1-2 yıl önce şunu almıştım ben. Ses girişi ve çıkışı sıkıntısız çalışıyordu bende. Bizim mahallede 2 TL'ye satılıyordu.
  • 11-10-2018, 10:11:43
    #3
    FurkanT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1-2 yıl önce şunu almıştım ben. Ses girişi ve çıkışı sıkıntısız çalışıyordu bende. Bizim mahallede 2 TL'ye satılıyordu.
    Bu iki mikrofonu aynı anda çalıştırırmı hocam?
  • 11-10-2018, 10:36:05
    #4
    jeaner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu iki mikrofonu aynı anda çalıştırırmı hocam?
    Biz şarkı söylemek için almıştık, iki sesi alıyordu evet.
  • 29-10-2018, 04:56:24
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu konuda biz de geçmişte araştırma yapmıştık, en sonunda Boya BY-LM400 model mikrofon almaya karar verdik. Sizin kullanım amacınıza uyar mı bilemem ama bu videomuzun çekiminde onu kullanıyoruz.


    https://youtu.be/Cd4n9GTy1aE