Merhabalar İyi Forumlar.


2 Ay önce Gizzaya türk özgün kanalımıza desteklemeleri için katıldım ve şuana kadar hiçbir faydalarını göremedim

1 yıllık sözleşmeyi kanal ilişiğini kessem ne gibi yaptırımlara maruz kalırım(sözleşmede herhangi bir ceza yazmıyor )

veya kendimi bu şirketten nasıl kovdurabilirim ?