Herkese merhabalar;
Arkadaşlar ben 2009 da youtube bir kaç video atmıştım öylesine kendi çocuklarımın videosu ve öylesine bir kaç video daha. Sonraları kendi çocuklarıma ait olanları gizli hale getirdim ötekiler kaldı. Kanal zamanla 637 abone olmuş ve izlenim 4800 saate varmış. Bu kanalı değerlendirmek istiyorum ama video üretmem şimdilik zor en azından çekmem zor. Montaj yapabilirim 3-5 video ile bir şeyler yapabilirim. Hangi kategori seçmeliyim sizce?
Kanal içindeki videolar 5-6 adet ve hepsi ayrı telden ondan dolayı sıfırdan başlanmış gibi olacak.
Öneriye ihtiyacım var
0
●179