• 27-10-2017, 20:01:07
    #1
    Başlık açarken biraz çekinmedim değil ama yaklaşık 1 ay önce yaptığım Kendimi klonladığım videomdan sonra forumdan bi çok arkadaş daha fazla kişiyle yapma fikri vermişti ve uzun uğraşlar sonunda şöyle bi video yaptım. Moderatör arkadaşların affına sığınarak yeni başlığı açıyorum


    https://www.youtube.com/watch?v=CVv0BvWMTSo
  • 27-10-2017, 20:04:27
    #2
    Elinize sağlık buram buram emek kokuyor. Hem eskiye götürdü hem gözlerin pası silindi, tebrikler


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  • 27-10-2017, 20:11:51
    #3
    emreozturkcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elinize sağlık buram buram emek kokuyor. Hem eskiye götürdü hem gözlerin pası silindi, tebrikler


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
    Çok teşekkürler Emre )