ben bunu oyun kanalina cevirdim 56k olan abone 52 k ya dustu, cektigim videolar pek izlenmiyor dogal olarak.
fan sayfasi nere oyun kanali neree. simdi ben bu kanala oyun videolari yuklemeye devam mi edeyim yoksa yeni kanal mi acayim?
cunku 50k abone var sonucta, atıyorum sadece cs go videolari cekip aticam o alanda bir avatajim olur mu? ne dusunuyorsunuz bir avantajı varmi yoksa yeni kanal acmakla esdeger mi?