• 13-01-2017, 21:56:56
    #1
    Havada fırtınada olsa Karda olsa çalışmaya devam gençler işe gidemedim ama yinede Video çektim. iyi seyirler


    https://www.youtube.com/watch?v=dQNULoPrctA
  • 13-01-2017, 22:00:40
    #2
    tornavide ile mi patlattın hocam olmamış çok belli oluyor ama bu da konuşulur olsun

    edit : bence bunun kamera arkası daha çok izlenir dev balonu patlatana kadar neler çektik gibisinden o elindeki ile bile zor patlamış
  • 13-01-2017, 22:02:42
    #3
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tornavide ile mi patlattın hocam olmamış çok belli oluyor ama bu da konuşulur olsun
    hahah aynen. Makas var elimde, napalım patlamıyodu
  • 13-01-2017, 22:05:19
    #4
    GuiTaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hahah aynen. Makas var elimde, napalım patlamıyodu
    başarılar hocam bu da güzeldir
  • 14-01-2017, 15:32:59
    #5
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Daha iyi olmalıydı. Şahsen beğenmedim. Önceki videolar çok güzeldi