Kar kıyamet'te video çekmeye devam :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kar kıyamet'te video çekmeye devam :)
4
●
369
R10.net
Sosyal Medya
YouTube
Kar kıyamet'te video çekmeye devam :)
13-01-2017, 21:56:56
#1
GuiTaR
Havada fırtınada olsa Karda olsa çalışmaya devam gençler
işe gidemedim ama yinede Video çektim. iyi seyirler
https://www.youtube.com/watch?v=dQNULoPrctA
13-01-2017, 22:00:40
#2
beachturk
tornavide ile mi patlattın hocam
olmamış çok belli oluyor ama bu da konuşulur olsun
edit : bence bunun kamera arkası daha çok izlenir dev balonu patlatana kadar neler çektik gibisinden o elindeki ile bile zor patlamış
13-01-2017, 22:02:42
#3
GuiTaR
beachturk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
tornavide ile mi patlattın hocam
olmamış çok belli oluyor ama bu da konuşulur olsun
hahah aynen. Makas var elimde, napalım patlamıyodu
13-01-2017, 22:05:19
#4
beachturk
GuiTaR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hahah aynen. Makas var elimde, napalım patlamıyodu
başarılar hocam bu da güzeldir
14-01-2017, 15:32:59
#5
TahsinCetinkaya
🔥%100 WP Optimizasyon🔥
Daha iyi olmalıydı. Şahsen beğenmedim. Önceki videolar çok güzeldi
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler