Merhaba , bu sabah bi kanalım kapandı. alt kanal idi. kapandıktan 2-3 saat sonra aşağıdaki gibi bir mail aldım. fakat alt kanal oldugu için ayrı bir şifresi olmadıgından giremiyorum tel onayı falanda gelmiyor. daha önce karşılaşan varmı bu durumla