• 05-08-2016, 13:52:04
    #1



    • Bir yavaşlılık söz konusu + 2 - 3 yerinde hata mevcut.
    • Sol alt köşeden eski görünüme geçiş yapabiliyorsunuz.
  • 05-08-2016, 13:54:07
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Uzun süreden beri geliştiriyorlar yeni flat arayüzü... Login olmadığınız zaman eywallah ama login olunduğunda kullanılmıyor.
  • 05-08-2016, 14:42:37
    #3
    Biz cache'lerdeyiz hala yakında vurur herkese bu görüntü. Olması da gerekiyordu aslında. Çağın trendi flat tasarımlar..
  • 05-08-2016, 16:01:28
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bence yenilik şarttı. Klasik düzenine uygun bir yenilik gibi duruyor. Bir de büyük kanallarla ilgili rekabette bir yenilik yapsalar on numara olur
  • 05-08-2016, 22:34:58
    #5
    Üyeliği durduruldu
    1 ay öncede böylediki bu arada böyle oluyor arada düzeliyor