• 21-12-2015, 17:55:37
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Elimde 3 adet varda satılması yasak değilse satıcamda
  • 21-12-2015, 18:01:54
    #2
    yasaktır heralde. kendi sitesinde sorunuz en doğrusu adminler size söyler.. r10 hesabı nasıl satmaksa oda öyledir..
  • 21-12-2015, 18:05:44
    #3
    Üyeliği durduruldu
    SABOCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yasaktır heralde. kendi sitesinde sorunuz en doğrusu adminler size söyler.. r10 hesabı nasıl satmaksa oda öyledir..
    yok ben Burası için sormuştum r10 da satmak yasakmı demek istemiştim ?
  • 21-12-2015, 18:08:43
    #4
    Gladio28 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok ben Burası için sormuştum r10 da satmak yasakmı demek istemiştim ?
    Ordaki davetiyeyi sana satmak için mi veriyorlar ?
  • 21-12-2015, 18:09:49
    #5
    Üyeliği durduruldu
    SABOCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ordaki davetiyeyi sana satmak için mi veriyorlar ?
    istediğin Kişiye verebiliyorsun hocam
  • 21-12-2015, 18:13:16
    #6
    Gladio28 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    istediğin Kişiye verebiliyorsun hocam
    İstediğin kişiye verebiliyorsun. İstediğin kişiye satman için değil yani. @era sana açıklar bunu.
  • 21-12-2015, 18:14:21
    #7
    Ücretli davetiye satışı kesinlikle yasak hocam
  • 21-12-2015, 18:14:58
    #8
    Üyeliği durduruldu
    era adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ücretli davetiye satışı kesinlikle yasak hocam
    heh tamam hocam k.bakmayın sorim dedim ona göre