SABOCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yasaktır heralde. kendi sitesinde sorunuz en doğrusu adminler size söyler.. r10 hesabı nasıl satmaksa oda öyledir..
yok ben Burası için sormuştum r10 da satmak yasakmı demek istemiştim ?