• 23-11-2015, 22:40:21
    #1
    Bent Pixel 'den partner teklifi geldi. Bent pixel ile ilgili yorumu olan var mı? Kabul edeyim mi?
  • 23-11-2015, 23:06:53
    #2
    %50 kesinti, bir nevi ortak gibi, ödeme takvimi birçok partner gibi örn: kasım ayının kazancı ocak 12-15 gibi ödenir, kanalınız spam ise bir süre sonra atılma ihtimali var, kapanan kanalların ödemesini düşük ise yapar(örn: 2-3$) gibi, büyük kazançlı kapanan kanalları birçok partner gibi ödemiyor.
  • 07-12-2015, 09:53:07
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tavsiyem network seçerken mutlaka inceleyin.Youtube ile ilgili osrunlarda nasıl aksiyon alıyorlar.Kendi stüdyoları vs var mı bu durumlar çok önemli.Onun haricinde kimseye %50 vs kaptırmayın bence.Yakın bir zamanda çok güzel bir network popüler olucak.O zaman kadar bekleyin bence..