Sizce ne yapmalıyım? - R10.net
0
GiriÅŸ Yap
Kayıt Ol
Sizce ne yapmalıyım?
0
●
231
R10.net
Sosyal Medya
YouTube
Sizce ne yapmalıyım?
15-07-2015, 22:52:13
#1
CeLL
Merhaba arkadaşlar youtube ile pek kazanamadım bu işi kavrayamadım gitti.Kategori tutturamadım zaten
Elimde fazladan almış olduğum 50 onaysız kanal kaldı bunları çekilişle dağıtma şansım var mı yasak falan varmı bununla ilgili
×
BeÄŸeniler
×
DeÄŸerlendirmeler