• 10-07-2015, 19:08:35
    #1
    Merhaba, gmail açıp yazın biraz youtube'a uğraşayım dedim ancak gmail açmaya çalışırken telefon onayı istiyor. Bunu nasıl geçebilirim?
  • 10-07-2015, 20:34:52
    #2
    basit geçemezsin..

    üstelik bu işlemi bir kere de youtubeta yapmanı isteyecek yani 1 hesap için en az iki defa telefon onayı gerekli