• 11-06-2015, 15:33:31
    #1
    Merhabalar,
    günlük 15-20 k arasında değişen bir sitem var. Siteme son yüklediğim videoyu youtubenin player'ı ile autoplay =1 olacak şekilde ekledim.

    Youtube izlenimleri saymamış olsa gerek ki 165 izlenme var. Fakat Youtube de Analytics altında o videoya ait 1,65$ kazanç görünmekte ki bana biraz çok geldi.

    Bu kazancın sitemde videonun otomatik olarak başlaması ile ilgisi varmıdır?
    Kazanç otomatik başlayan video ile alakalı ise bu Youtubenin kazanç politikasına aykırımıdır?

    Cevap(lar) için şimdiden teşekkür ederim
  • 11-06-2015, 15:36:03
    #2
    Üyeliği durduruldu
    videonun otomatik başlamasıyla alakası yoktur sadece videoda reklam çıkmıştır tıklayanlar olmuştur kazanç ordan gelmiştir.
  • 11-06-2015, 15:57:16
    #3
    Bilgilendirme için teşekkür ederim.
    Lakin tıklamadan ziyade aklıma Video öncesi başlayan reklamlar geldi. Kafamda ki soru işareti daha çok o reklamlara yönelik. Sonuçta bu reklam türü oynatılırsa kullanıcının isteği dışında bir reklam görüntülenmesi olmuş olacak.
  • 11-06-2015, 16:03:20
    #4
    Üyeliği durduruldu
    zaten bu tıklamaların çoğu video öncesinde oynayan videodan kaynaklı yoksa o kadar çok tıklama alamaz kimse
  • 11-06-2015, 16:24:36
    #5
    Üyeliği durduruldu
    izlenmeden gelir oluyor mu ki?
  • 11-06-2015, 17:38:45
    #6
    ahmet5800 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    izlenmeden gelir oluyor mu ki?
    Tam olarak anlamadım ne demek istediğini.

    @Amoon : Anladım teşekkür ederim
  • 11-06-2015, 17:41:57
    #7
    Üyeliği durduruldu
    alchalade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam olarak anlamadım ne demek istediğini.

    @Amoon : Anladım teşekkür ederim
    Video izlendikçe gelir elde ediliyor mu?
  • 11-06-2015, 18:27:02
    #8
    Evet ama embed player da autoplay=1 yapınca video kullanıcı insiyatifinde başlamadığından dolayı izlenme sayısında bir artış olmuyor.
    Kaynak :https://gigaom.com/2008/07/23/youtub...ys-dont-count/
  • 12-06-2015, 00:28:08
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Politika ihlali yoktur hocam.
    Bol kazançlar.