Merhabalar,
günlük 15-20 k arasında değişen bir sitem var. Siteme son yüklediğim videoyu youtubenin player'ı ile autoplay =1 olacak şekilde ekledim.
Youtube izlenimleri saymamış olsa gerek ki 165 izlenme var. Fakat Youtube de Analytics altında o videoya ait 1,65$ kazanç görünmekte ki bana biraz çok geldi.
Bu kazancın sitemde videonun otomatik olarak başlaması ile ilgisi varmıdır?
Kazanç otomatik başlayan video ile alakalı ise bu Youtubenin kazanç politikasına aykırımıdır?
Cevap(lar) için şimdiden teşekkür ederim
Youtube embed player, autoplay kazanç ?
14
●1.359
- 11-06-2015, 17:38:45Tam olarak anlamadım ne demek istediğini.ahmet5800 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Amoon : Anladım teşekkür ederim - 11-06-2015, 17:41:57Üyeliği durdurulduVideo izlendikçe gelir elde ediliyor mu?alchalade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-06-2015, 18:27:02Evet ama embed player da autoplay=1 yapınca video kullanıcı insiyatifinde başlamadığından dolayı izlenme sayısında bir artış olmuyor.
Kaynak :https://gigaom.com/2008/07/23/youtub...ys-dont-count/