• 09-05-2015, 23:35:56
    #1
    Bir tane başaksına ait video paylaştım, o kişide videonun altına şikayet ettim yazdı bende uyarı gelmeden hemen videoyu sildim bu durumdada telif gelirmi ?
  • 09-05-2015, 23:36:56
    #2
    Video kanalında yoksa neye telif gönderecek hak sahibi? Sorun olmaz.
  • 09-05-2015, 23:37:42
    #3
    EmnGry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Video kanalında yoksa neye telif gönderecek hak sahibi? Sorun olmaz.
    İyi okumadın heralde video varken şikayet etti bende youtube dan telif hakkı uyarısı gelmeden hemen sildim videoyu
  • 09-05-2015, 23:39:04
    #4
    ForJustice adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi okumadın heralde video varken şikayet etti bende youtube dan telif hakkı uyarısı gelmeden hemen sildim videoyu
    Video şu anda yoksa telif gelmez
  • 09-05-2015, 23:40:01
    #5
    cagatay_55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Video şu anda yoksa telif gelmez
    Evet yok şikayeti 5 dk önce önce falan yapmış galba bende hemen yorumu görür görmez sildim direk videoyu
  • 09-05-2015, 23:42:53
    #6
    Tamam sorun yok diyorumya video yok kanalında sıkıntı olmaz işte.
  • 09-05-2015, 23:44:33
    #7
    Teşekkürler ikinizede R10+ verdim