• 14-03-2015, 12:42:14
    #1
    Merhaba arkadaşlar, 1-2 kanale denk geldim 10-15 tane full film paylaşımı yapmışlar, en çok 3.000.000 izlenme, en az 300.000 izlenmesi var ve adsense aktif. Kanal kapanana kadar parayı kırıyorlar mı yoksa parayı alamadan kanal kapanıyormu ? Bunu merak ettim doğrusu.
  • 14-03-2015, 12:46:43
    #2
    Kanal kapanana kadar parayı kırıyorlar dostum...Onlar işi bilen adamlar..
  • 14-03-2015, 12:52:26
    #3
    okan1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kanal kapanana kadar parayı kırıyorlar dostum...Onlar işi bilen adamlar..
    Filmler yaklaşık 2 saat Toplam 7-8 milyon izlenme var. Baya bir para desenize
  • 14-03-2015, 12:54:09
    #4
    Caxing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Filmler yaklaşık 2 saat Toplam 7-8 milyon izlenme var. Baya bir para desenize
    Baya bir para az kalır...
  • 14-03-2015, 13:25:04
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Resmi bir kanal değilse elemana helal olsun o kadar filmi telif yemeden iyi tutmuş kanalda
  • 14-03-2015, 14:32:30
    #6
    Tayii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Resmi bir kanal değilse elemana helal olsun o kadar filmi telif yemeden iyi tutmuş kanalda
    Yok değil hocam osmannn böyle mesela kanalın ismi.
  • 14-03-2015, 14:33:24
    #7
    Film işine hiç bulaşmamak gerek Marvel, Fox Century, Hbo bunlar dünyanın en büyük yapım şirketleri tabiri caizse adamı evinden aldırırlar bence hiç bulaşmayın komedi tarzına yönelin gül gibi geçinip gidin riske girmeye gerek yok bazıları diyecek en fazla telif gelir kurtuluruz bize bişey olmaz, öyle bir dünya yok arkadaşlar adamlar milyar dolarlar kazanıyor o filmlerden telifini de titizlikle koruyorlar isteseler sizi youtube dan ip adresinizi isteyip mahkemeye verebilirler bunları madur olmamanız açısından yeni başlayanlara ve başlayacak olanlara söylüyorum saygılar..
  • 14-03-2015, 20:31:22
    #8
    darkman2008 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Film işine hiç bulaşmamak gerek Marvel, Fox Century, Hbo bunlar dünyanın en büyük yapım şirketleri tabiri caizse adamı evinden aldırırlar bence hiç bulaşmayın komedi tarzına yönelin gül gibi geçinip gidin riske girmeye gerek yok bazıları diyecek en fazla telif gelir kurtuluruz bize bişey olmaz, öyle bir dünya yok arkadaşlar adamlar milyar dolarlar kazanıyor o filmlerden telifini de titizlikle koruyorlar isteseler sizi youtube dan ip adresinizi isteyip mahkemeye verebilirler bunları madur olmamanız açısından yeni başlayanlara ve başlayacak olanlara söylüyorum saygılar..
    hangi tarz yükleme yapmamızı önerirsiniz hocam ,

    ben bizzat kendim video çektim bandicam ile bir olayı anlattam videolu olarak ona bile 3.eşleşen taraf dedi şaşırdım özgün video da bile böyle oluyorsa eğer.
  • 14-03-2015, 23:24:40
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben bu youtube ve adsense işine neye girsem olmuyor.
    illegalde ve adultta çok para var oda bize ters.

    Yani anlamadım gitti. Yapılmamışı yapmak gerek oda nasıl olacak bilemiyorum.