• 10-11-2014, 19:03:07
    #1
    Merhaba arkadaşlar. Youtube kanalım adsenseyle ilişkilendirilmiş durumda. Günlük 15 k görüntülemeye ortalama 8 tl ( 100 tıka ) kazanıyorum. Bu kazanç sizce normal mi ? Partnere geçmeli miyim ? Partnerde kazançlar ne durumda ? İzlenmeye mi yoksa reklamlara tıka göre mi ödeme yapıyorlar. Ve son olarak hangi partner programını seçmeliyim ?
  • 10-11-2014, 19:04:27
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Takipteyim
  • 10-11-2014, 19:34:00
    #3
    Üyeliği durduruldu
    İzlenme tık oranlarına göre 10 dakika altı videolar var.O kazanç normal gözükebilir..Videolarınızı uzun tutarsanız kazanç artacaktır..

    Partnerde de tıklama başına para alırsın adsenseden farkı yok.
  • 10-11-2014, 20:27:19
    #4
    hiçbi partner adsense kadar güvenilir degil,bence hiç bulaşmayın...
  • 11-11-2014, 10:03:47
    #5
    Güvenilir partner bulmak zor. Bence az olsun temiz olsun
  • 12-11-2014, 14:59:06
    #6
    Yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar. Adsenseyle tıngır mıngır yola devam