• 12-09-2014, 17:41:09
    #10
    webolojik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adsense'e geri dönebilir miyiz çıktıktan sonra?
    evet dönebilirsin
  • 12-09-2014, 23:29:40
    #11
    Linsanity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet dönebilirsin
    Freedom iyi mi? diğerleri 1 yılmış o yüzden diğerleri biraz bana itici geldi.
  • 13-09-2014, 12:51:45
    #12
    webolojik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Freedom iyi mi? diğerleri 1 yılmış o yüzden diğerleri biraz bana itici geldi.
    Freedom bence kötü çünkü eylül aynın ödemesini kasımda alıyorsun. diğer networklerde ekimde alıcaksın ödemeni. Ayrıca %40 kesinti çok fazla.