webolojik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Freedom iyi mi? diğerleri 1 yılmış o yüzden diğerleri biraz bana itici geldi.
Freedom bence kötü çünkü eylül aynın ödemesini kasımda alıyorsun. diğer networklerde ekimde alıcaksın ödemeni. Ayrıca %40 kesinti çok fazla.