• 10-09-2014, 01:48:23
    #10
    Siklopentan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    katılmıyorum yerli dizi işindeyim çok büyük paralar ve çok büyük izlenimler alıyorum.Örneğin x kanalındaki y dizisi 2 günde 170 bin izleniyor.Ama ömrü kısa filan olmuyor sen sadece sıkıntsızın diziyi tam zamanında bulucaksın sömürebildiğin kadar sömürüp.Önlemini alıcaksın 3k aboneli kanallarım var bu şekilde devam eden hala ayakta.

    Saygılar

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:28:15 -->-> Daha önceki mesaj 01:22:14 --

    ayrıca şunlarıda ekliyim fazla gözünde büyütüyorlar telif olaylarını.Eğer hızına güvenen sunucusuna güvenen varsa örneğin star tv kanald calısan telif ekibinin telif atma saatini herşeyini ayarlıyacaksın.Ondan sonrası çorap söküğü gibi gelir kanal yetiştiremezsin biri biter birine başlarsın nede olsa 3 tane telif hakkın var 2 tane telif seni 2 3 hafta götürür 2 3 haftada en az oda en az 3 4 dizi yaparsın 3 4 dizi demek 150 200 hatta 300 dolar demek
    Açıkçası bende sana katılmıyorum, 2-3 hafta gibi sürede 150-200 hatta 300 doların önemli bir meblağ olduğunu düşünmüyorum.

    Dizi kanalını asla adsense hesabına bağlamam ben olsam 2. telifte büyük oranda para kazanma gidiyor ve tüm kanalların kazancı uçup gitmiş oluyor.Partnerde ise çoğu telif nedeniyle çamura yatıp parana el koyuyor.

    Dizi sektöründe telifi geçtim sahte telif ve spamolarak bildirme gibi çakallıkların fazla olduğunu da düşünürsek bence diziye yoğunlaşmak mantıklı değil.Tarzım gereği sil baştan yapmak hoşuma gitmiyor o nedenle çok fazla ilgilenmiyorum.

    Ama sen diyorsanki ben bir dizi buldum rakibim yok, telif yemiyorum çatır çatır kazanıyorum o zaman bol kazançlar dilemekten başka yapacak bişey yok.
  • 10-09-2014, 01:56:00
    #11
    sasaleyte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açıkçası bende sana katılmıyorum, 2-3 hafta gibi sürede 150-200 hatta 300 doların önemli bir meblağ olduğunu düşünmüyorum.

    Dizi kanalını asla adsense hesabına bağlamam ben olsam 2. telifte büyük oranda para kazanma gidiyor ve tüm kanalların kazancı uçup gitmiş oluyor.Partnerde ise çoğu telif nedeniyle çamura yatıp parana el koyuyor.

    Dizi sektöründe telifi geçtim sahte telif ve spamolarak bildirme gibi çakallıkların fazla olduğunu da düşünürsek bence diziye yoğunlaşmak mantıklı değil.Tarzım gereği sil baştan yapmak hoşuma gitmiyor o nedenle çok fazla ilgilenmiyorum.

    Ama sen diyorsanki ben bir dizi buldum rakibim yok, telif yemiyorum çatır çatır kazanıyorum o zaman bol kazançlar dilemekten başka yapacak bişey yok.
    Benim demek istediğim dizi kanalı zaten adsense bağlanmaz orası ayrı bir mevzu.Ama dizi işini yapacak adam araştırır quiz life gibi partnerleri kullanır teliften kapanan kanalımın dahi ödemesini yapmıştır quiz.Bana günde 5 ile 10 arası sahte geliyor karşı bildiirm atıyorum anında kalkıyor yani bunlar çok ama çok küçük şeyler dediğim gibi bu işe giricek adam araştırıcak kanalım hiç kapanmıyor oyüzden .

    Bence insanların gözünde çok büyütüyorlar dizi işinde oluk oluk para akıyor sadece belirttiğim gibi doğru sistem uyguluyacaksın tek bir dizinden ufak tefek paralar kazanırsın.en az 5 en çok 10 dizi yapıcaksın ki 1000 dolara kadar kazanacaksın, ki kazanıyorumda daha fazla kazananlarınıda gördüm.

    Tabi bu benim tavsiyem ama arkadaşlar korkmasın bu tarz şeylerden herkes bir çeşmenin ağzını tutmuş yürüyor gidiyor.Denemeden hiç birşeyden emin olmayın kimse kimseye bu dönemde çıkartıp 1.5 2haftada 300 dolar vermiyor )

    Saygılar
  • 10-09-2014, 02:08:00
    #12
    Alıntı
    Bana günde 5 ile 10 arası sahte geliyor karşı bildiirm atıyorum anında kalkıyor
    2 senedir bu işle uğraşıyorum böylesini ilk kez okudum.İtiraz edip de telifi kaldırtabilenlerin sayısı şu foumda iki elin parmaklarını geçmezken, sen bu kadar başarılıysan çözmüşsün bu işi başka söze gerek yok.
  • 11-09-2014, 13:34:35
    #13


    Arkadaşlar bende de böyle telif hakları var. video içinde arka planda az sesli müzik var ona telif geliyor. Ne yapmalıyım? Bu şekilde bıraksam ne olur?
  • 11-09-2014, 14:36:11
    #14
    Jan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Arkadaşlar bende de böyle telif hakları var. video içinde arka planda az sesli müzik var ona telif geliyor. Ne yapmalıyım? Bu şekilde bıraksam ne olur?
    para kazanamasın . render yapman lazım camtasia ile eşleşen ünlem geçmek iççin