Merhaba arkadaşlar ,
Daha önce bir kanal satın aldım. ( 25 mayıs) kanal haziran başında 3. taraf yediği için para kazanması kapandı. (7-8 haziran gibi ) Şimdi sormak istediğim şey şu ;
Mayıs ayında kazanmıs olduğum xxx lira bu ay benim kazancımda kesinleşmiş midir ? Kesinleştiğini hiç sanmıyorum. Çünkü panelde gösterilen 952 tl ödeme 670 tl olarak yansıdı. İlk defa böyle bir kesinti yaşıyorum.
Mayıs ayının kazancı hesabıma yansımış mıdır ?
Bu para kime gidiyor ?
3
●622