• 26-02-2014, 22:24:18
    #10
    Gltekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İzlense dert, izlenmese dert.
    patlamasından ziyade günlük belli bir oranda izlenmesi tercihimdir benim.
  • 27-02-2014, 23:35:06
    #11
    Makale_TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir r10 klasiği : hemen o 100.000'lik videoyu bulup 20 kanalımada göndermeliyim

    aynı video 20 kanala birden yüklendi güleyim mi adama mı üzüleyim bilemedim
    video youtube Türkiye ana sayfasında çıkmaya başlayınca onlarca yeni kanala yüklenmiş, acaba r10'a konuyu açtıktan sonramı böyle oluyor.
  • 28-02-2014, 07:13:29
    #12
    Üyeliği durduruldu
    now adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kişide benim aynen kapatmak için konu açtım herifler adsense kasıyor 20 kanala birden yüklediler
    Fake bir video hazırlayıp telif hakkı kazanacaksın. Sonra ablamın resimleri deyip sazan avına. Yeteri kadar sazan gelince teliften vericen ihtarı!
  • 28-02-2014, 10:40:10
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Makale_TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir r10 klasiği : hemen o 100.000'lik videoyu bulup 20 kanalımada göndermeliyim

    ya herif dediki ablamın fotoğrafları paylaşılmış kaldırmanız yardımınız gerekiyor diye konu açtı

    aynı video 20 kanala birden yüklendi güleyim mi adama mı üzüleyim bilemedim
    bu doğrumu ya ne adamlar var arkadaş 20 kanala yüklediler ha
  • 28-02-2014, 13:15:32
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Yeni yasanın bu konularda çok yararlı olacağını düşünüyorum.
  • 28-02-2014, 20:01:37
    #15
    R10 da adsense ile konu açıpda banlanmayan görmedim ben. Yada konusu çalınmayan videosu kopyalanmayan.
  • 28-02-2014, 23:11:45
    #16
    pkk videosu yazık kazansan nolur..kardeşçe yaşıyoruz su memleketten ne istiyorsunuz anlamıyorum