• 03-12-2013, 21:21:50
    #10
    sunucuoptimizasyon.com
    Engellenmedi, türkiye trafiği için cache sunucularında düzenleme yada problem düzeltme yapılıyormuş. Bölgesel erişim sıkıntısı varmış bu yüzden, bende de açılmıyor bağlantı sıfırlanıyor.
  • 03-12-2013, 21:22:24
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bendede gidip geliyor neyse herkes dns kullanıyor zaten
  • 03-12-2013, 21:22:25
    #12
    5-10 dakikadır açılmıyordu şu an erişimde sıkıntı yok.
  • 03-12-2013, 21:24:27
    #13
    sunucuoptimizasyon.com
    Bakın youtube Türkiye den 39 ms cevap veriyor genelde 60-80 ms cevap verirdi düşüş olmuş, bir çalışma var büyük ihtimalle şu an düzeldi.

  • 03-12-2013, 21:25:58
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bakın youtube Türkiye den 39 ms cevap veriyor, bir çalışma var büyük ihtimalle şu an düzeldi.

    Detay verir misin üstad.
  • 03-12-2013, 21:28:04
    #15
    Telekomünikasyon İletişim Başkanlığı tarafından uygulanan bir karar bulunamadı.
  • 03-12-2013, 21:28:19
    #16
    bendede açılmıyordu şuan normal olarak açılıyor
  • 03-12-2013, 21:28:42
    #17
    sunucuoptimizasyon.com
    Softurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Detay verir misin üstad.
    Youtube da donma yaşamayacağız artık

    Normalde youtube'un merkezi amerikadadır ama ülkelerin erişim konusunda problem yaşamaması için cdn kullanarak talep edilen videoları ülkelerin yakınındaki cache sunucularından getirir, mesela youtube amerikadadır ama siz ping attığınızda Türkiyeden 60-80 ms cevap alırsınız çünkü avrupadaki cache cdn sunucularına sizi yönlendirir, şimdi bu ms süreleri 36-39 ms e kadar düşmüş yani bu cache cdn sunucuları bize iyice yakınlaşmış
  • 03-12-2013, 21:31:17
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Youtube da donma yaşamayacağız artık

    Normalde youtube'un merkezi amerikadadır ama ülkelerin erişim konusunda problem yaşamaması için cdn kullanarak talep edilen videoları ülkelerin yakınındaki cache sunucularından getirir, mesela youtube amerikadadır ama siz ping attığınızda Türkiyeden 60-80 ms cevap alırsınız çünkü avrupadaki cache cdn sunucularına sizi yönlendirir, şimdi bu ms süreleri 36-39 ms e kadar düşmüş yani bu cache cdn sunucuları bize iyice yakınlaşmış
    Açıklama için teşekkürler üstad ben biliyordumda şaka yapayım dedim fırsattan yararlanarak .
    Tabiki bilmiyordum açıklama için teşekkürler .