• 25-11-2013, 11:59:08
    #1
    Merhabalar...

    Sayfa to %2 den % 4 e yükseldi. Hiçbir şahsi tıklama yoktur. Gayet normal bir hesaptır. Bunun bir sakıncası var mıdır sizce? neler düşünüyorsunuz?
  • 25-11-2013, 12:02:19
    #2
    tıklanılcak reklamlar cıkmıstır tıklamıstır mıllet hocam