Arkadaşlar youtube yeni başladım. Verilen videolar vs. eski olduğundan dolayı tarifleri tam yapamıyorum. Yeni düzenlemeler falan gelmiş. Bu yüzden yardımınıza ihtiyacım vardır. Yardımcı olursanız çok sevinirim.

1-)Kanal ayarlarını bulamadım acaba ben mi göremiyorum.

2-)Eskiden TR'de adsense yoktu şuanda var mı? Yoksa ona göre Almanya falan mı seçmeliyiz?

3-)Adsense ile bağlamak için yapmamız gereken bir işlem varmıdır?