• 09-10-2013, 21:41:03
    #19
    RockWeLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah Dahada çok versin hocam.5000TL kazanan insanda gelip burda ebook satmaz.10-15 liranin peşinde gezinmez.
    onu diyorum ben de. allah herkese nasip etsin kazanmayı hatta daha çok nasip, kısmet etsin. inanın içten söylüyorum bunu.
  • 09-10-2013, 23:47:17
    #20
    Düşünmeden alırım hatta referans bile olurum
  • 10-10-2013, 06:12:23
    #21
    WhiteDay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir başlık açmışsınız ve kazancınız aylık 700-800 TL civarında.

    eylül ayı kazancımı ben de paylaşıyorum sizinle. bu kazancı hiç bir özel çalışma yapmadan elde ettim. ne videolarımı hitlendirmeye çalıştım ne de özel etiketler kullandım ne de videolarımı bir yerlerde paylaştım.

    şahsı fikrim e-book satan kişinin aylık minimum 5000 TL kazanabilmesi gerekmektedir. zaten bu parayı kazanan kişi de e-book yazıpta taktiğini paylaşmaz.

    Arkadaş şu kadar tıklama bi alamadıkki bu tıklar bendeki tbm ile birleşse 3 ay yeter bana geriye kalan sene boyunca yatarım Allah herkese nasip etsin bol kazançlar.
  • 10-10-2013, 15:05:56
    #22
    Titan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş şu kadar tıklama bi alamadıkki bu tıklar bendeki tbm ile birleşse 3 ay yeter bana geriye kalan sene boyunca yatarım Allah herkese nasip etsin bol kazançlar.
    tıklamaların bu kadar yüksek olsa o elindeki tbm'yi zaten elde edemezsin.
  • 10-10-2013, 15:14:40
    #23
    WhiteDay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tıklamaların bu kadar yüksek olsa o elindeki tbm'yi zaten elde edemezsin.
    Bu kadarda düşük olmaz yanlız.Misal geçen ayın ortalama tıkı 100 tbm 0.80
  • 10-10-2013, 15:38:21
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Titan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kadarda düşük olmaz yanlız.Misal geçen ayın ortalama tıkı 100 tbm 0.80
    Sadece video önü reklam ile TBM'ni epey bir yükselte bilirsin. Veya normal reklam'ın hemen üstüne açılır pencere ekle İlla tıklıyorlar.

    Şimdi baktım'da yıllık TO oranı %5 civarındaymış. Bu seviyeden düşükse buyur seve seve kullan
  • 10-10-2013, 16:28:38
    #25
    Genelde video önü reklamın tbm'si bende düşük oluyor, metin ve flash yüksek oluyo.

    Açılır pencere olayı iyiymiş.Bunu topluca bütün videolara ekleyebilme şansımız varmı?
  • 11-10-2013, 09:14:31
    #26
    Bende tecrübelerinizden yararlanmak isterim.
  • 11-10-2013, 10:20:30
    #27
    aves adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende tecrübelerinizden yararlanmak isterim.


    https://www.r10.net/youtube-alisveris...garantisi.html