• 26-09-2013, 16:16:58
    #10
    eğer varsa bir davetiyede ben istiyorum.
  • 26-09-2013, 17:23:37
    #11
    İsteyen varsa davet gönderebilirim. Özel mesaj atması yeterlidir.
  • 05-10-2013, 00:11:57
    #12
    Kafka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İsteyen varsa davet gönderebilirim. Özel mesaj atması yeterlidir.
    Davetiye için Teşekkür ederim.
  • 05-10-2013, 00:29:12
    #13
    HoffnungTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    buradan davetiye istemek yerine http://www.******.com/99-******-kayit-basvuru-formu/ buradan şablon doldurman daha doğru olur.
    Buradan şartlara uygun olarak başvurdum ama maalesef cevap gelmedi.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:29:12 -->-> Daha önceki mesaj 00:28:18 --

    Kafka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İsteyen varsa davet gönderebilirim. Özel mesaj atması yeterlidir.
    Ben özel mesaj gönderdim üstad.