HoffnungTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
buradan davetiye istemek yerine http://www.******.com/99-******-kayit-basvuru-formu/ buradan şablon doldurman daha doğru olur.
Buradan şartlara uygun olarak başvurdum ama maalesef cevap gelmedi.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:29:12 -->-> Daha önceki mesaj 00:28:18 --

Kafka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İsteyen varsa davet gönderebilirim. Özel mesaj atması yeterlidir.
Ben özel mesaj gönderdim üstad.