• 24-02-2013, 12:00:28
    #1
    evet beylrek youtube kazancım ilk defa banlanmadan bukadar uzun süre durabildi hesabım birşeyde yapmıyorum açıkçası ne izlenmeye teşvik nede tıklamaya teşfik ediyorum banlanıyordu budefa elinizi tahtaya vurun ban yemedim ay sonuna yaklaşıyoruz bakalım pin gelsinde bi. sorunum şu tıklanma iyi izlenme iyide TBM değeri çok çok kötü

  • 24-02-2013, 12:53:05
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hocam sizde reklamlar çıkıyor mu ?
    Çıkıyorsa ingilizce mi
    Benim de ingilizce en ufak bir reklam yok , o kadar da video kasıyoruz .
  • 24-02-2013, 13:03:21
    #3
    türkiyede gösterim çok az genelde türkiye dışı ama türkiyedede gösterim var
  • 24-02-2013, 13:06:01
    #4
    Bir sıkıntı var gerçekten 4 tık oluyor tık başına 0,02 bile vermiyor. Hadi hayırlısı.!
  • 25-02-2013, 11:00:17
    #5
    bende son 1 aydır TBM 0,04 $