• 11-02-2013, 00:06:07
    #1
    mrb arkadaşlar
    youtube kategorisi altındaki hemen hemen bütün konuları okudum biliyorum
    biraz önce bi ihtar yedim
    telif hakkı ihtarları iyi durumda değil diyor
    forumda okuduklarımdan anladıklarımdan
    şunu anladım
    3 kere ihtar yiyenin hesabı kapatılıyor
    şimdi sorum şu
    bu 3 ihtar
    ayrı ayrı ihtarlar mı oluyor
    ayrı ayrı topluluk kuralları telif hakkı ve içerik kimliği olsa mı banlanılıyor
    yoksa sadece telif hakkından 3 ihtar aldığında mı banlanılıyor
    yani demek istediğim tek bir teliften 3 ihtar alındığında mı banlanılıyor
    yoksa ayrı ayrı telif topluluk içerik kimliği 3ü de ihtar aldığında mı hesap kapanıyor

    yoksa her ikisi içinde mi geçerli
  • 11-02-2013, 00:08:25
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Ayri ayri 3'er ihtar oluyor.Benimde var 2-3 kanalimda boyle hepsi 2.ser kez yedi ve limitde
  • 11-02-2013, 00:09:49
    #3
    yani demek istediğim mesela sadece teliften 3 ihtar yediğindemi banlanılıyor
    yoksa ayrı ayrı mı

    ve teliften diyelim 3 kere ihtar yedi diğerleri sağlam
    banlanma ihtimali var mı
  • 11-02-2013, 00:10:41
    #4
    telif, topluluk kuralları fark etmeksizin üçüncü ihtarda hesabınız feshediliyor.
  • 11-02-2013, 00:12:21
    #5
    Murat.Salman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    telif, topluluk kuralları fark etmeksizin üçüncü ihtarda hesabınız feshediliyor.
    bu cevabı arıyodum

    ozaman işimi garanti etmek için bi ihtar daha alırsam 3. ihtarı beklemiyecem
    ayrı bi kanal açıcam
  • 11-02-2013, 00:15:01
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    2. Kanali simdiden acmaya baslasan daha iyi olacak bence.
  • 11-02-2013, 00:17:02
    #7
    tamam açıyorum hemen
  • 11-02-2013, 00:18:50
    #8
    ben bir ara lig tv ozetlerini atmistim bir kanalima 2-3 gun durdu. Iyi getirisi olmustu. Bir sonraki sabah silecektim sagolsun Digiturk benim yerime silmis. Hem de 5 videomu. Dolayisiyla hesabima girdigimde 1 kare icerisinde 5 ayri videonun uyarisi var. Ancak sagolsun Digiturk hepsini bir seferde hallettigi icin 1 ihtar yemis oldum. Bu da corbamin tuzu biberi oldu )
  • 11-02-2013, 01:41:46
    #9
    Bir ihtar alan arkadaşlar bence 3. yü beklemeden yeni kanal açsınlar.Bir kanalımda 2 ihtar var video yüklemeyi kestim.Diğer bir kanalım 3. ihtarı aldı ve gümledi.Bir de hangi videonun ihtar alacağı hiç belli olmuyor.En son ihtar alan video saçma sapan bir video idi.Herifin biri böcükleri çekmiş.O video yüzünden kanal kapandı.Halbuki çok güzel videolar vardı içinde.Keşke o videoları kurtarmanın bir yolu olsa.