İyi geceler arkadaşlar
28 Ocak 2013 tarihinde yeni bir kanal açıp yeni bir adsense hesabı edindim. (Önceki hesabım kapatıldı) Yaklaşık 5 gündür de gayet iyi giden kanalım an itibariyle geçersiz etkinlik nedeniyle kapatıldı. 15 takipçim 8k izlenmem vardı. TO oranım max %3 tü. Sizce neden kapatıldı bu hesap ve geri gelme şansı var mı ?
Google'ın amacı ne ?
5
●711
- 02-02-2013, 00:36:27
- 02-02-2013, 00:47:00Arkadaşlarım tıklamadı. Güzel tık alıyordum 2 k gösterim 50-100 arasıydı. Aynen sanırım sorun orada. Peki bunun bir çaresi yok mu. Bir de şöyle birşey var. Hesap açık ama para yokAlbos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-02-2013, 01:03:02Hocam zaten bikere ban yedikten sonra aynı isimde adsense alamıyorsun. Alsan dahi 3 5 güne banlanır. Boşuna uğraşma yani. Aynı hat üzerinden aynı isimle başvurmuşsundur kesin. Bu kadar dayanması ble mucize