• 29-01-2013, 03:01:40
    #1
    yeni fark ettim reklamlar 10.saniyeden 1.saniyeye alinmiş sanirim duzelmeye başlandi not:ön reklam degil alt sari banttaki player reklami
  • 29-01-2013, 03:05:54
    #2
    Bende değişim yok. sen söyledin baktım iyiki bakmışım yine pasif olmuştu reklamlar
  • 29-01-2013, 03:15:18
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Yurtdısındaki kullanıcılarda 10 gün önce başladı o sistem
  • 29-01-2013, 03:18:20
    #4
    demekki benim hesabimin bulundugu sunucuya anca gelmişler video basladigi an reklam cikio tik fazla olur