• 12-01-2013, 14:02:06
    #1
    Arkadaşlar merhaba youtube işine yeni girmiş bulunuyorum ve aklımda 2 tane soru var, yanıtlarsanız sevinirim.

    1- kendim movie maker ile hit alabilecek konularda video oluşturuyorum, bunuda kendi sesimi kaydederek arka planada resimler koyarak yapıyorum yani videodan çok sesli slayt gösterisi gibi hazırlıyorum tüm videoları ama hepsi bana ait oluyor. bu herhangi bir sorun teşkil eder mi?

    2- kendi yaptığım videoların dışında başka bir youtube hesabı açıp onuda normal kullandığım adsense hesabına bağlayacağım yöneticilik verme yöntemi ile, bu youtube hesabınada biraz daha riskli örneğin haber görüntüleri, trafik kazaları falan atacağım.. ilerde bu kanalıma ihtar gelme durumunda ana adsense hesabım bundan etkilenir mi ? yoksa sadece youtube hesabım mı kapatılır?

    Teşekkürler
  • 12-01-2013, 14:05:06
    #2
    1- Yapmış olduğun slaytlarda telif içeren müzikler vs. kullanmazsan her hangi bir teşkil etmez
  • 12-01-2013, 14:10:24
    #3
    ridoerdie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1- Yapmış olduğun slaytlarda telif içeren müzikler vs. kullanmazsan her hangi bir teşkil etmez
    teşekkürler dediğim gibi slaytlarda müzik yok zaten hiç sadece kendi sesimle konu hakkında bilgi veriyorum
  • 12-01-2013, 21:36:02
    #4
    Diğer soruya cevap verecek kimse yok mu
  • 12-01-2013, 21:38:32
    #5
    Zsg
    Üyeliği durduruldu
    benim bir kanalım kapandı ama adsensem kapanmadı üstelik ikiside aynı maildendi.
  • 12-01-2013, 22:18:19
    #6
    adsense hesabına ait gmaila baglı olan kanalda ben olsam hiç video tutmam,o giderse sorun çıkabiliyor.onun haricinde,yeni bi gmail hesabı aç.buda zaten yeni bi kanal demek oluyor,bagla adsense hesabına,ne yüklüyorsan yükle hocam.kimse yardımcı olmuyorsa,aklınıza gelicek ilk neden şu olsun;demek ki bu sorunun cevabı bu kategoride biçok kez verildi,tekrara girmek istemiyorlar...

    kolay gelsin.