Ödemem geçtimi ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ödemem geçtimi ?
14
●
1.094
R10.net
Sosyal Medya
YouTube
YouTube Alışveriş
Ödemem geçtimi ?
1
2
21-12-2012, 12:51:50
#1
takipciyiz
Üyeliği durduruldu
Sizce şuan ödemem geçtimi ? Yada beklemedemi hesabımdamı ? Bankamatiğe gideceğim ama çok uzakta yazık olmasın gitme parama
21-12-2012, 13:01:56
#2
Jiraslan
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Ödemen yapılmıştır, biçok kişi aldı parasını rahatlıkla gidip çekebilirsin
21-12-2012, 13:04:31
#3
Kirkbir
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
benimde aynı şey yazıyor.
21-12-2012, 13:06:50
#4
garbiyar
ödemen daha banka hesabına aktarılmamış kardeşim ayrıntları görene kadar bekle
21-12-2012, 13:07:45
#5
takipciyiz
Üyeliği durduruldu
sonuçta geçecek yani
21-12-2012, 13:08:16
#6
garbiyar
geçecek tabiki ama daha geçmemiş
takipciyiz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sonuçta geçecek yani
21-12-2012, 13:14:13
#7
fasb
geçmiştir benm hesaptaydı 11 gibi
21-12-2012, 14:00:45
#8
OzanErsin
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ödeme yapıldı yazıları gelmeye başladı panele.
emin olmak için siz yazıyı bekleyin.
Ödeme İşlemde yazan yer Ödeme Yapıldı olarak değişince gidersiniz bankamatiğe.
21-12-2012, 14:45:13
#9
takipciyiz
Üyeliği durduruldu
evet gittim bankamatiğe param geçmiş
teşekkürler arkadaşlar
teşekkürler google
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler