• 08-12-2012, 17:40:31
    #1
    arkadaşalr benim adsensede param bırıkmısdı onu almak istedim hesap ayarlarından banka hesabımı yazdım 2tl yatırmıslar şimdi bakıyorum ödeme ayarlarına dogrulanmamıs yazıyor nasıl dogrulucam birde hesabımdaki tüm parayı nasıl banka hesabıma aktrabılırım?
  • 08-12-2012, 18:22:16
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hesabı seçip devam diceksin sana gelen parayı kuruşu kuruşuna yazıcaksın onaylanıcak

    https://www.google.com/adsense/v3/ap...aymentSettings
  • 08-12-2012, 18:27:36
    #3
    Test ödememiz sistemimiz güncellenmeden size ulaşabilir. Sistemimiz test ödemesinin başarılı olduğuna ilişkin doğrulamayı aldığında, ödemenin tarihi yukarıda görünür ve ödeme miktarını aşağıdaki onaylama alanına girebilirsiniz.

    Hesabın sahibi olduğunuzu doğrulamak için, lütfen aldığınız test depozitosunun miktarını yazın.

    yeri var kardeşim altta para yazma yeri var fakat yazılmıyor neden?
  • 08-12-2012, 18:44:25
    #4
    bekle hocam,bi ara o alan yazılabilir oluyor.bendede öyle oldu 2 kez,1-2 gün sonra düzeldi.
  • 08-12-2012, 19:25:33
    #5
    hocam o yalılabilir oldukdan sonra benim hesaba gelen parayı yazıcam ya daha sonra ıstedıgım mıktarda para cekebılecekmıyım?
  • 08-12-2012, 19:51:37
    #6
    istedigin miktarda para çekemezsin,kazandıgın para 100$ ı geçtikden sonra otomatik olarak diger ay hesabına geçer.100$ altında para gelmez yani.
  • 08-12-2012, 19:59:32
    #7
    tmm teşekkürler ...
  • 10-12-2012, 13:28:15
    #8
    arkadaşlar 2gün oldu hala hesabıma gelen parayı yazacagım yer acılmadı acaba sebebi nedir?