Videoyap botu aylık 50 tl ye ,
Vds ek olarak aylık 55 tl ye alınmıştır.
Videoyap botun 29 gün ,
Vds nin ise 28 günü kalmıştır.
İkisi bana 105 tl ye gelmiştir. 85 tl ye satılıktır.
Herkese hayırlı forumlar..
Satış: Videyap botu + Vds li
2
●380
- 13-10-2015, 19:44:05Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 25-10-2015, 17:25:37yok hocam zaten 20 gün bot , 16 gün vds kaldı. kendim kullanıyorumCodex360 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle