• 06-08-2013, 04:45:02
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Benim bot sistemimi kullanıp hesabı hacklenenler varsa ben sistemi durdurdum. Herşey aynı şekilde duruyor ancak sistem kapalı.

    Dava açacak varsa sunucunun ip loglarını vereyim.

    Bana iftira edip hırsızlıkla suçlayanlar varsa kanıtsız delilsiz onlarıda sadece Allah'a havale ediyorum

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 04:45:02 -->-> Daha önceki mesaj 04:20:49 --

    Bir hırsız olmamıştık onuda olduk emeği geçenlere teşekkürlerimi sunarım ayrıca
  • 06-08-2013, 04:46:32
    #2
    Geçmiş olsun hocam en kısa zamanda suçsuz olduğunuzu diğer arkadaşlarda anlar umarım.
  • 06-08-2013, 04:52:20
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ben bu arkadaşın botunu en az 60 kanalımda kullandım. hiç bir şekilde hesaplarıma birşey olmadı. bunu kim ne için dedi bilmiyorum ama yine kullanmaya hertürlü devam ederim/edicemde.
  • 06-08-2013, 05:03:01
    #4
    cehago adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim bot sistemimi kullanıp hesabı hacklenenler varsa ben sistemi durdurdum. Herşey aynı şekilde duruyor ancak sistem kapalı.

    Dava açacak varsa sunucunun ip loglarını vereyim.

    Bana iftira edip hırsızlıkla suçlayanlar varsa kanıtsız delilsiz onlarıda sadece Allah'a havale ediyorum

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 04:45:02 -->-> Daha önceki mesaj 04:20:49 --

    Bir hırsız olmamıştık onuda olduk emeği geçenlere teşekkürlerimi sunarım ayrıca
    Yargısız İnfaaz.
  • 06-08-2013, 05:31:45
    #5
    Bende yaklaşık 10-12 kanalım için kullandım botu hiç bi sıkıntı olmadı kanallarım çok şükür duruyor. Umarım en yakında zamanda gerçek ortaya çıkar. geçmiş olsun hocam
  • 06-08-2013, 05:49:41
    #6
    Üyeliği durduruldu
    geçmiş olsun. bu tür şeylerden ders alıp açıkları kapatmak lazım.
  • 06-08-2013, 08:11:14
    #7
    Arkadaşım sağda solda yazıp beni hırsız yaptınız diyorsun da seni hırsız yapan kim sisteminde açığın var dedik kötümü ettik yani.

    https://www.r10.net/youtube/1094726-y...ar-okusun.html

    https://www.r10.net/youtube/1097353-h...labilir-3.html

    bu konuları oku derim.

    Ayrıca sistemi kapatman yetmez burada diyeceğin tek şey sistemimizde güvenlik açığı vardır hesaplarınıza mukayet olun şifrenizi değişin diyebilirdin bu olaylardan sonra.

    Diğer konunda da güvenliğinizi sağlıyamıyorsanız diyorsun da sen kendine bak güvenliğini sağla.

    sistemi kapatman bir şey değiştirmez kim ne almışsa almış zaten.
  • 07-08-2013, 02:09:23
    #8
    hocam başka bir sunucuda botu çalıştırında kullanmaya devam edelim. hesabı çalınan kullanmasın. telefon doğrulama ile çalınanları geri alıyorum. 3-5 tane gitmiş sorun değil.
  • 07-08-2013, 03:29:25
    #9
    Bende zamanında kullandım hiçbir sorun yaşamadım. Umarım haksızlık edilen var ise ortaya çıkar.