• 18-05-2026, 23:23:51
    #1
    Eski bir kanalıma shorts atmaya başladım. ama izlenmelerin sonradan yükselme ihtimali varmı acaba pes etmeden devam mı edeyim?



    Özellikle vidiq premium aldım hatta orda seo skorlarıda 99+ ama başka bir yanlış mı var diye düşünüyorum
  • 18-05-2026, 23:29:31
    #2
    yükselme şansı var ama düşük hocam shortslar genelde çerezliktir tüket at mantığındadır ve yeni kanal açıp ısındırıp atmanız çok daha iyi sonuç vericektir anlık patlama şansınız olabiliyor ben bütün kanallarımda milyonları o şekilde gördüm eski kanal denediklerimde hiç biri sonuç vermedi
  • 18-05-2026, 23:32:43
    #3
    Shorts’ta sonradan patlama olayı hâlâ var bu arada. Özellikle eski kanallarda bazen video ilk gün çöp gibi gidip 1 hafta sonra algoritma tekrar test edebiliyor.

    Bir de vidIQ skoru tek başına çok bir şey ifade etmiyor artık. SEO eskiden daha etkiliydi, şimdi izlenme süresi + swipe geçme oranı daha ağır basıyor. Adam başlık açıklama boş koyuyor yine milyon izleniyor bazen 😄

    Eski kanalın kitlesiyle yeni içerik çok alakasızsa algoritma biraz şaşırabiliyor ayrıca. O yüzden ilk dönem düşük gitmesi normal olabilir. Bence hemen pes etmelik durum değil.
  • 18-05-2026, 23:33:46
    #4
    mistikgod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Shorts’ta sonradan patlama olayı hâlâ var bu arada. Özellikle eski kanallarda bazen video ilk gün çöp gibi gidip 1 hafta sonra algoritma tekrar test edebiliyor.

    Bir de vidIQ skoru tek başına çok bir şey ifade etmiyor artık. SEO eskiden daha etkiliydi, şimdi izlenme süresi + swipe geçme oranı daha ağır basıyor. Adam başlık açıklama boş koyuyor yine milyon izleniyor bazen 😄

    Eski kanalın kitlesiyle yeni içerik çok alakasızsa algoritma biraz şaşırabiliyor ayrıca. O yüzden ilk dönem düşük gitmesi normal olabilir. Bence hemen pes etmelik durum değil.
    Ben bi 100 video şans tanıyayım diyorum. Günde 2 adet mi tavsiye edersiniz? Birde planlayıp mı atmak mantıklı yoksda manuel mi
  • 18-05-2026, 23:34:50
    #5
    The_AkumA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bi 100 video şans tanıyayım diyorum. Günde 2 adet mi tavsiye edersiniz? Birde planlayıp mı atmak mantıklı yoksda manuel mi
    100 video mantıklı düşünce bence. Shorts’ta bazen olay tamamen birkaç videonun doğru kitleye düşmesine bakıyor çünkü.

    Günde 2 video da gayet iyi tempo bu arada, spam gibi 10-15 atmadığın sürece sorun olmaz. Hatta düzenli olması daha önemli bence.

    Planlayıp atma konusunda da çok fark gören yok açıkçası. Manuel atınca “daha iyi gidiyor” diyen de var ama çoğu zaman psikolojik geliyor bana 😄 Düzenli saatlerde gidiyorsa planlama da iş görüyor.
  • 18-05-2026, 23:36:35
    #6
    mistikgod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    100 video mantıklı düşünce bence. Shorts’ta bazen olay tamamen birkaç videonun doğru kitleye düşmesine bakıyor çünkü.

    Günde 2 video da gayet iyi tempo bu arada, spam gibi 10-15 atmadığın sürece sorun olmaz. Hatta düzenli olması daha önemli bence.

    Planlayıp atma konusunda da çok fark gören yok açıkçası. Manuel atınca “daha iyi gidiyor” diyen de var ama çoğu zaman psikolojik geliyor bana 😄 Düzenli saatlerde gidiyorsa planlama da iş görüyor.
    Video üretimim öyle zor değil zaten her hafta bi 14 tane üretip o haftayı öyle geçmek daha mantıklı. Vidiq da da başlıkları güzel üretiyor aslında. Birazda o yüzden kullanıyorum. Tabi birde etiket. Aslında sabit etiketleri alıp hep aynı etiketle devam etmek daha iyi gibi. Bi bakalım yani kaldırıp atma diyrosun kanalı.