• 29-10-2025, 22:12:34
    #1
    selam dostlar uzun zamandır youtubeyle uğraşıyorum burada beni tanıyanda vardır tanımayanda. sağ olsunlar her post attığımda bana destek olan r10 ailesine çok teşekkür ederim

    dostlar 7 aydır uğraşıyorum fakat şu 4 bin saati tamamlayamadım. sebebi sanırım keşfete felan düşemiyorum. sizlerden aldığım önerileride uyguluyorum fakat yinede düşemedik bir türlü
    4 bin saati tamamlayabilmem için 700 saate ihtiyacım var. bunun içinde sizlerin desteğine ihtiyacım var. bu konuyu gören dostlar herhangi bir videomu açıp izlemese dahi yan sekmesinde dönse çok makbule geçecek. buraya bunu yazmaktan başka çare kalmadı çok emek verdim bırakmakta istemiyorum açıkcası. hiç değilse şunu bi açabilsek tekrar motivasyonu yakalayacağım.

    kanalım : https://www.youtube.com/@dogadaikiteker
  • 29-10-2025, 22:13:58
    #2
    BİZ GELDİK R10|NOKTAL🏆💎
    Açtım hocam başarılar.
  • 29-10-2025, 22:14:38
    #3
    NOKTAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açtım hocam başarılar.

    teşekkür ederim üstadım
  • 29-10-2025, 22:15:07
    #4
    Umarım iyi sonuçlar alırsın hocam. Bi 20-30 dakika benden
  • 29-10-2025, 22:15:31
    #5
    mucurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umarım iyi sonuçlar alırsın hocam. Bi 20-30 dakika benden
    canın yerim çok teşekkür edeirm
  • 29-10-2025, 22:20:46
    #6
    Hemşehrim elimizden geleni yaparız 🙏😂
  • 29-10-2025, 22:21:15
    #7
    Başarılar.
    Bu içerikler gibi üretin bence hocam.
    En çok izlenenler bunlar.
  • 29-10-2025, 22:22:02
    #8
    58 hatrına acalım )
  • 29-10-2025, 22:24:38
    #9
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başarılar.
    Bu içerikler gibi üretin bence hocam.
    En çok izlenenler bunlar.

    üstadım kış geldi artık motorada binemiyorum. lastikler elverişli değil. bunun yerine farklı noktalara yönelmeye çalışıyorum.