
dostlar 7 aydır uğraşıyorum fakat şu 4 bin saati tamamlayamadım. sebebi sanırım keşfete felan düşemiyorum. sizlerden aldığım önerileride uyguluyorum fakat yinede düşemedik bir türlü

4 bin saati tamamlayabilmem için 700 saate ihtiyacım var. bunun içinde sizlerin desteğine ihtiyacım var. bu konuyu gören dostlar herhangi bir videomu açıp izlemese dahi yan sekmesinde dönse çok makbule geçecek. buraya bunu yazmaktan başka çare kalmadı
çok emek verdim bırakmakta istemiyorum açıkcası. hiç değilse şunu bi açabilsek tekrar motivasyonu yakalayacağım. kanalım : https://www.youtube.com/@dogadaikiteker
