• 04-10-2025, 00:16:56
    #1
    Merhaba arkadaşlar 2 kanalım bugün kapatıldı. Biri topluluk diğeri spamdan dolayı kapatıldı, Eylül ayı gelirini alabilir miyim? Son zamanlarda bunu deneyimleyen oldu mu?
  • 04-10-2025, 00:33:59
    #2
    AdSense aktifse ve ihlal ağır değilse Eylül ödemesi genelde alınır. Ancak spam nedeniyle risk vardır. Kesin durum ödeme tarihinde netleşir.
  • 04-10-2025, 01:12:14
    #3
    Jonezz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    AdSense aktifse ve ihlal ağır değilse Eylül ödemesi genelde alınır. Ancak spam nedeniyle risk vardır. Kesin durum ödeme tarihinde netleşir.
    Yorumunuz için teşekkürler hocam, adsense aktif herhangi bir sorun yok. Bundan yıllar önce yaşadım en son bu durumu ve ödemeyi almıştım ama uzun zamandır bu durumu yaşamadım, umarım bu durum değişmemiştir.
  • 04-10-2025, 19:28:01
    #4
    alirsin sikinti yok
  • 04-10-2025, 22:19:37
    #5
    ysavci65 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alirsin sikinti yok
    daha önce ne zaman bu durumu yaşadın hocam? %90 ihtimalle alamayacağım gibi, tüm kaynaklar bunu gösteriyor.